I IDROTTSHALLEN

sitter i hallen och har precis kollat på mim älskling som spelat match,
dem förlorade men min André va jätte duktig.
blev också lite prat tid med hans mamma, känns verkligen som en extra mamma för mig.
annars var skolan väldigt bra, tillbringade mestadels av tiden med André men också lite med Sanna, Felicia och Alexandra.
håller ju på med en klänning på slöjden och har kommit riktigt långt.
sen efter skolan så stack jag hem och pluggade engelska, ska faktiskt ha alla rätt imorgon.
hela dagar imorgon är prov, nationella i fysik & engelska.
kanske ingen jätterolig dag men på eftermiddagen ska jag va med André.
nu när jag kommer hem så ska jag kolla på Hannah Montana och sova, ovanligt ? haha älskar mina kvällsvanor.
men ska nog också äta lite, är riktigt hungrig.
sista inlägget för idag, men ha en skön natt med härliga drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0