LITE MER OM MIG ..

hallå alla bloggläsare,
nu kommer det komma ett depprimerande och arg inlägg läs om ni vill annars skit i det.
 
ni vet allihopa att mina föräldrar är skilda, eftersom jag srkiver ota att jag stack hem till mamma osv, 
det är ju så att jag bara bor hos min pappa, det blev så av ett bråk, en hämskt bråk och sen har det varit så. 
jag har bott hos min pappa nu i ett och ett halv år unigefär, men med cykel avstånd till min mamma så om jag
vill hem till henne är det bara att ta cykeln.
mina systrar bor jag därför bara med varannan vecka, det tyckte jag var jätte jobbigt i början men nu är det mer och mer skönt den veckan dom inte är här, jag är liksom pappas nummer ett då och kan verkligen leva livet dem veckorna mina systrar inte är här. 
men sen är det ibland ensamt, typ på lov och så när dem inte är här och pappa jobbar så känner jag mig otroligt ensam som om ingen gillar mig... 
och nu har dem precis kommit hit, hatar det, dem tar all uppmärksamhet och min älsta syster är så jävla sur och bitchig alltid, och jag menar verkligen alltid, hatar verkligen henne. 
har inte velat skriva detta innan för jag vet att hon läser bloggen men jag bryr mig verkligen inte längre. 
min yngsta syster är så gullig, smsar gulliga sms till mig dem veckorna hon inte är här och är aldrig sur mot mig, och det gillar jag verkligen, sen kommer isa och är så sur. 
svär på att vi har olika föräldrar eller något, nä jag skoja men känns så ofta, hon skrev också till mig i fredags att hon skulle radera mig ur hennes liv, inte direkt sånt man vill höra av sin syster som man brukade leka med varje dag som liten och verkligen älskade innan. 
men ja, ville bara skriva av mig, bryr mig inte om folk läser det eller inte. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia L

Du är en stark tjej Amanda!! finns för dig!! <3

2013-03-17 @ 20:27:54
URL: http://flizanflizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0