MYS TISDAG MED MIG SJÄLV

 vaknade tidigt idag igen har faktiskt ingen aning om varför jag inte kan sova längre, 
jag vaknar iallafall helt utvilad vilket känns riktigt skönt. 
sen dess att jag vaknade har jag ändå hunnit med rätt mycket faktiskt det är en utanverk dem bra sakerna med att vakna tidigt.
har hunnit med att äta både frukost och lunch,
fil med frostis flingor och sen ris med köttfäs stekt i sweet chilli sås riktigt gott. 
sen har jag kollat på nästan hela solsidan säsong 2,
alltså dessa skådespelare är underbara och dem gör verkligen dessa rollerna otroligt bra, 
sitter och skrattar nästan hela tiden här för mig själv. 
när jag nu snart är klar med andra säsongen ska jag börja med tredje, 
rekomenderar att alla ska kolla på dessa säsonger för det är den bästa serien någonsin. 
nu ska jag gå och hämta mina negerbullar som jag bakade igår, 
senare ikväll efter maten så ska jag sticka hem till älskling och sova där, 
men nu så ska jag sluta skriva om ingenting men är det någon som har tips
på vad jag kan skriva om, kommentera tips tack. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0