SAKNAR MIN ANDRÉ !

eftermiddagen tillbringade på nova efter att jag varit hos tandläkaren.
jag och pappa skulle egentligen åkt in imorgon men åkte idag istället,
bara för att pappa ville det.

handlade ett par jeans på Gina tricot,
strumpor på stadium,
tidtagarur på intersport,
klänning till lärarmiddagen,
present till Felicia som fyller sexton på lördag.

kommer förmodligen bilder imorgon,
men inte på klänningen för den ska ingen se innan lärarmiddagen.
hihi en liten hemlis som ni får se i juni.
nu sitter jag i soffan med pappa,
kollar på tv och bloggar lite.
ska nog vara uppe längre än nio idag,
känner mig inte alls trött men kommer nog dö imorgon annars.
och ja jag vet att jag går och lägger mig tidigt, har nog skrivit om det innan men förstår inte meningen med att gå hela dagen i skolan och vara trött.
men ja nu ska jag inte skriva för mycket,
sov gott allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0