TJEJKVÄLLEN FÖR SMÅ

ja tjejkvällen var väldigt rolig men vi tjänade bara 120kr, minus 100 som vi handlade godis för innan idag.
lyckat att det kom sex stycken,
men det va tydligen fest samtidigt för samma ålder på skolan.
så inte jätte lyckat om man säger så.
men kul hade vi.
senare när jag kom hem kollade jag lite på en film men när pappa skulle sova va det inte kul att kolla själv så ha gick också och la mig.
fick först bädda och sånt, kul att göra det halv tolv på kvällen ?
det blev inga bilder tagna ilväll, förlåt för det.
hoppas ni ändå är glada över tre inlägg idag,
imorgon kommer kul inlägg,
godnatt säger jag och kollar lite på Hannah Montana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0