BLOGGAR NU FÖR KAN INTE SEN

skolan idag har väl varit helt okej tror jag,
innan skolan stack jag till älskling så vi hade följe hit, mysigt !
sen på idrotten skulle vi springa i tjugo minuter, sprang typ 3 kilometer vet inte exakt.
sen har vi haft engelska och språkval, sen väntade jag på André så vi åt tillsammans.
slöjden sen gick bra, nu har jag bara det allra sista kvar på klänningen.
nu har vi lästid, men imorse hittade jag inte mina förbaskade nyklar som jag hela tiden tappar bort,
så jag får låna Andrés skåp men har därimot ingen läsebok.
efter skolan ska jag och André hem till honom och plugga, sen ska han gymma och jag ska förmodligen ner och testa,
ska se om jag gillar det och sen köpa kort isåfall.
men nu ska jag spela lite candy crush innan vi slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0