DAG I VÄRLDSKLASS

dagen tillbringades med älskling,
vi var ute, badade fötterna i hans pool,
han fixade också lite i trädgården medans jag solade.
vi kollade också klart på filmen som vi började se igår.
the amazing spiderman, den var faktiskt riktigt bra.
jag stack sen hem, vi hade gester,
en familj som vi kännt hela mitt liv, riktigt härliga människor.
nu ligger jag hemma hos älskling igen,
vi kollar eurovicion song contest på tvn,
hoppas verkligen att Robin kommer långt upp.
men herregud vissa låtar är riktig katastrof och bara tanken på att dem har vunnit i deras land.
vet verkligen inte hur vissa tänker.. men underhållande är det iallafall.
nä nu ska jag mysa lite med älskling, och kolla vidare på tvn.
ha det bra tills vi hörs igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0