HALLI HALLÅ UPP I DET BLÅ

ja som jag har sakt är det sökt svårt att komma på rubriker.
men kom på en liten rolig rubrik med insikt på den klarblåa himlen som har tagit över idag, äntligen liksom.
så många dagar vi gått nu med kallt väder, regn och allmänt tråkigt.
så nu blir man skit glad och så, man får såna lycko rus i hela kroppen när det är så fint väder.

men iallafall tillbaka till verkligheten eller vad man säger..
idag i skolan har det varit chill precis som igår,
igår var det elevråd dag och spexfoto.
idag var det helt vanlig dag men ändå lugnt, efter skolan stack jag en stund till André.
sen så stack jag hem och bakade negerbullar som jag nu efter en både härlig och dålig träning.
blev sparkad på min "knöl" ni vet den på foten, så jag fik sitta med kylpåse och tycka synd om mig själv efter träningen.
stack sen också till André igen och hämtade tillbaka min kamera,
lämnade den innan för att Andrés bror ska på bal idag så den fotograferade med den.

nu är det så att jag tror inte jag har så mycket mer att skriva om,
eller jo, imorgon ska vi ha friluftsdag i skolan, eller vad man säger.
vi ska cykla ett tag, sen gå och göra uppgifter och så får man korv,
sen är det så att vi cyklar hem och slutar rätt tidigt också.
vi börjar inte heller förrän nio imorgon bitti, väldigt härligt.

och förlåt för att jag inte är så aktiv nu som jag var innan.
har rätt mycket saker att göra hela tiden,
orkar liksom inte sitta och skriva såna här långa inlägg som till och med försvinner som ja måste skriva om flera gånger.
det är skit jobbigt, men ska försöka bli bättre.
nu ska jag sluta tråka ut er, ha en bra så länge, godnatt mina troga läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0