KOMMER INTE PÅ FLER RUBRIKER ..

det är jätte jobbigt att alltid komma på rubriker till inläggen,
vet aldrig vad jag ska skriva och så blir det helt konstigt.
nu är det så att jag sitter på min so lektion och har skit tråkigt,
ingen jobbar nästan och vi sitter istället och snackar om spex fotot inför imorgon.
har haft bild lektion idag, första lektionen och det gillas riktigt mycket.
vi håller på med ett jätte stort projekt på bilden som ska vara klart nästa tisdag och jag är nästan klar,
ska bara klistra upp alla sakerna och så.
vi hade också matte lektion, fick helt okej, kommer nog höja mig ett betyg och det hoppas jag verkligen.
nu ska vi snart sluta så får typ sluta skriva på min kära blogg nu,
i eftermiddag så ska plugga och sen om jag hinner läggs upp bilderna ifrån lägret.
men vi hörs innan det,
ha en bra dag, btw. det är pastasallad till lunch i skolan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0