KVÄLLS MYS

har precis kommit upp i mitt gamla mysiga rum hos mammi.
som ni alla vet så bor jag bara hos min pappa och har gjort det nästan två år nu.
så när jag väl är hemma hos mamma som händer oftare och oftare nu för tiden så får jag sova i en ledig säng eller dela med någon av mina systrar.
så idag kunde jag välja min lillasysters säng,
hon har mitt gamla rum nu, valde det för att det var ändå rummet med tv.
haha kan faktiskt inte sova utan tv/film, som ni vet kollar jag ju på Hannah Montana varje natt annars.
men nu kollar jag på Disney channel medans jag svettas ihjäl i denna värmen,
kan verkligen undra vad hon har gjort för att få såhär varmt ..

ikväll på tv så kollade vi först på en skit bra film,
filmen hette ego och det är verkligen en film alla borde se.
det är både rolig, sorlig och har en sjukt fin berättelse i sig.
sen kollade vi på let's dance finalen,
jag tyckte att Oscar Zia skulle vinna men Markoolio vann och han var grym så det gjorde inte så mycket.
nu ska jag försöka somna, är så trött och när jag är övertrött så kan jag knappt somna..
men vi får hoppas på det bästa, jag kommer uppdatera imorgon när jag vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0