MÅNGFALDSDAG

helloj alla underbara läsare.
idag hade vi sol igår mångfaldsdag i skolan, dock bara högstadiet.
jag var i världens tråkigaste grupp någonsin, hade absolut igen att vara med.
men träffade iallafall lite kompisar och André ibland.
stationerna och uppgifterna vi gjorde var iallafall bra och roliga, mycket nytta att ta med i framtiden.
visste ni att vi har 50% samma DNA som en blomkålshuvud ?

iallafall, efter skolan så stack jag och André hem och kollade på en halv film,
sen tillbaka till skolan för han skulle ha utväcklingssamtal med läraren kom inte.
dåligt tycker jag, jätte dåligt.
så nu är vi hemma hos André igen och han är på toaletten så jag passar på att blogga.
men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska berätta mer, skriver senare, lovar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0