RIKTIGT HÄRLIG VÄRME UTOMHUS

dagen har varit allmänt bra idag, känner mig på topp på livet och allting bara rullar på sol ingenting.
just nu sitter jag och kollar på pappi när han tränar fotboll, kom hem från André för en halv timme sen ungefär.
va med honom hela eftermiddagen och så, mös, kollade en as bra komedifilm, kommer dock inte ihåg vad den hette.
åt glass två gånger, åt godis och drack saft.
tjockisar är vi ändå inte, väntar bara till vi blir äldre kommer vi rulla fram som köttbullar.
imorgon ska jag spela fotbollscup, äntligen !
har inte spelat match från Sandbycupen som var i början av januari.
jag är riktigt taggad och längtar somfan, det dåliga är dock att jag blir hämtad kvart i sju på morgonen, kunde ju varit lite senare ?
har inte så mycket mer att skriva, kommer iallfall bilder idag, ha det bra vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0