TRÄNAT MED ÄLSKLING - CHECK

känner mig riktigt duktig som följde med min André till actic idag, förta gången jag var där och det fick toppen.
efter skolan skulle vi egentligen pluggat men bestämde att vi gör det imorgon istället.
så vi kollade lite på tv, åt glass, busade och mös, kollade på kläderna André hade beställt hem som kom idag och åt mat.
när vi väl va på actic så visade han mig allt han kunde, så snäll som han är.
sen hade vi lite tävlingar och han van hela tiden ..
nu har jag precis lagt mig i sängen efter att ha duschat, snackat lite med pappa och ätit.
glor som vanligt på Hannah Montana the movie, måste hitta en ny film snart, eller ? haha har kollat på denna i nästan 10 månader varje kväll.
men nu ringer snart André, han skulle bara snacka med sin mamma.
godnatt kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0