UNDERBART HÄRLIG DAG PÅ ALLA SÄTT

ja rubriken talar sitt egna språk, kan inget annat än att verkligen älska dagen.
började med att jag hade sovmorgon till nio, så himla skönt.
sen så cyklade jag ett tag med vår grupp för dagen, sen gick vi en runda och gjorde stationer.
sen så slutade vi klockan elva, kom hem till André vid halv tolv.
då kollade vi på en film, chillade lite och mös och så.
sen så stack vi hem till mig och åt, sen stack vi till gymmet och tränade en timme.
nu sitter jag i soffan efter att ätit en god fredags middag, grillat och potatis.
är hos min kära mammi idag, mysigt och så.
ska ta och äta lite godis sen också tror jag, men just nu ska jag kolla tv,
hörs senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0