ÄNDÅ GANSKA BRA MÅNDAG

imorse när jag vaknade och gick ut och satte mig med frukosten,
kollade ut på frosten och njöt av ljuset av julstjärnorna som hänger här hemma så blev jag glad. 
jag älskar verkligen julen, det är så fruktansvärt mysigt och jag längtar just nu bara efter snön ! 

iallafall så har jag haft en bra dag i skolan, 
på matten jobbade jag på som aldrig förr och fick extra uppgifter för jag blev klar med allt vi skulle göra. 
senare när vi pratade om den engelska boken jag läste hela dagen igår i så fick jag gå tidigare än dem andra för jag klarade det galant. 
där kom det äkta lycka utav mig verkligen. 
ikväll har jag tagit en promenad med pappa, väldigt mysigt. 
sedan var jag hos André i två timmar och har precis kommit hem. 
men nu ska jag sova så har det bra. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0