JOBBIG DAG

hej alla kära läsare, idag har det varit jobbigt för mig .. 
jag var i skolan över en timme innan vi började igentligen. 
för jag skulle till "växthuset" som det kallas och göra läs och skriv-svårighets test. 
och det är bara för att jag är riktigt dåligt på det och behöver få hjälp med det. 
sen satt jag och gjorde olika tester i nästan tre timmar. 
det var riktigt jobbigt för mig, men fick iallafall äta lite mat som jag hade med mig. 
 
sen hade jag bara en lektion tills vi slutade. 
efter skolan träffade jag André, stack hem och åt tacos innan jag blev hämtad av André och hans föräldrar. 
jag följde nämligen med på hans handbollsträning och kollade. 
jag och hans helt underbara föräldrar lämnade av honom och sen stack vi till Ica Maxi för att handla, 
så mysigt att gå där med dem och jag skrattar lika mycket varje gång. 
men nu ska jag sova och ladda upp inför imorgon som ska bli bättre än idag. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0