SKOLA IGEN IMORGON

hej alla, hur har ni haft det idag ? 
jag har haft det otroligt bra för att vara en tisdag, 
vi hade ö-dag idag viker betyder att vi r lediga. 
jag och André skulle ut och spring med det ösregnade så vi kollade på film hos honom istället. 
det finns som inget bättre i hela världen än att ligga på hans bröst och kolla film under täcket en regnig höstdag. 
iallafall, vi kollade på en sjukt bra film " nim's Island" Gud så bra den var rekommenderar det starkt! 
 
sen stack jag hem vid halv sju för att äta, 
pappa hade fixat ceasar sallad, det var så gott. 
sen pratade jag och pappa lite, jag duschade, satt med ansiktsmask, målade mina naglar och kollade på tv. 
har ni märkt hur fort tiden går när man kollar på tv? det är helt galet som tiden bara springer iväg.
nu ska jag iallafall sova, för imorgon är det skola igen.. 
jag har under två veckor endast gått i skolan tre dagar, var ju i Paris och sjuk förra veckan. 
så det känns konstigt att ställa klockan till skolan. 
men vi hörs imorgon. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0