SLAPP DAG EFTER EN HÄRLIG NATT

hel igår gick väldigt snabbt, 
jag ställde klockan på tio för att hinna med allting jag skulle hinna göra. 
jag gick upp och käkade frukost tillsammans med pappa, mysigt! 
sen duschade jag och städade i mitt rum, 
bestämde även kläder inför kvällen. 
sen satte jag mig framför pretty little liars. 
jag fixade mig och André kom medans jag stod och lockade håret. 
 
vi kom till borgeby vid sex tiden och hade sjukt kul hela kvällen. 
 sen kom vi hem vid lite efter två inatt, 
då somnade vi typ direkt och vaknade inte förrän tolv. 
hela dagen idag har både jag och André pluggat, jag har läst ut min engelskabok som jag ska prata om imorgon..
men nu ska jag snart hem för att äta pizza, vi hörs. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0