SÖNDAG HOS MIN FAVORIT

igår hade jag inte direkt lust eller tid för den delan att blogga, 
jag kom till andré vid tolv tiden och vi mös mest hela dagen. 
på kvällen lagade vi tacos tillsammans med hans bror och åt med ans föräldrar. 
idag har dagen gått åt till att sova, hela dagen. 
vi skulle åka och shoppa med när vi väl skulle iväg så var klockan mycket och vi hade inte fixat oss.. 
det är även farsdag så vi skulle inte hunnit åka iväg någonstans. 
och hade jag vetat det innan skulle jag passat mina bonus syskon hos mamma idag. 
 
nu ligger jag i andrés säng och skriver här samtidigt som jag förhör andré och kollar på tv. 
har precis kollat förra veckans avsnitt av solsidan som jag missade när jag var i paris. 
tänk vad en vecka går fort, livet bara rinner förbi och här ligger jag och bloggar. 
snart ska jag hem för att äta fondue med familjen för att fira farsdag, 
vi har igentligen aldrig firat det med äta gott tackar man aldrig nej till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0