TRÄNING MED MAMMA

för två dagar sedan så var jag hos tandläkaren och kollade min tandställning. 
jag fick även några jävla gummiband som sitter snett igenom hela munnen, 
dessa gummibanden gör även så fruktansvärt ont så jag knappt har ätit på två dagar.. 
och dum som jag är följde jag med mamma på träning, det var skit kul och skönt men nu efteråt så mår jag illa. 
 
idag har jag iallafall haft en hyfsat bra dag, 
skolan var okej men tråkiga lektioner bara. 
idrotten var iallafall inställd vilket var sjukt skönt, så jag kommen tidigare. 
kollade då på en gamal julkalender och kom till sjunde avsnittet. 
men nu ska jag kolla lite på tv och sedan sova. 
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0