VARFÖR GÅR HELGERNA SÅ SNABBT ?

jag har alltid tyckt att vecko dagarna går riktigt sakta och helgerna skit snabbt.. 
det är nog heller inte bara jag som tänker så, förmodligen ganska många. 
jag tyckte när jag började gymnasiet att veckodagarna fick snabbare än innan men inte så snabbt längre, 
det var liksom spännande och allt var kul innan men nu efter höstlovet är det jobbigt igen. 
  
iallafall så har denna helgen varit riktigt bra, 
jag var i fredags hos mamma och igår var min älskade André hos mig. 
han kom hit lite innan tre då stack vi ner till affären direkt för att handla inför kvällen. 
sen kollade på en film och började med maten vid fem. 
vi skar kött och gjorde sallad, stoppade också in kroketterna i ugnen. 
vi åt fondue och det var så mysigt, 
vi hade nötytterfilé och kyckling som kött, champinjoner, kroketter, sallad och såser. 
så romantiskt och mysigt det var, vi satt med tända ljus runt och och pratade jätte länge. 
sedan spelade vi spel och kollade på film, åt godis och mös innan vi somnade. 
 
imorse bakade vi scones och kollade två filmer innan han skulle iväg till sin mormor på middag.
jag har sedan han suttit framför tv'n och kollat på Disney channel och spelat på mobilen. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0