ÄNTLIGEN LITE PAUS I PLUGGET

igår bloggade jag inte just för att jag inte hade tid till det, tyvärr..
efter skolan stack jag hem till min andré, vi hinner ju knappt vara så mycket nu så när vi väl har tid och 
kan utan massa läxor på vardagarna så träffas vi så mycket vi kan. 
igår var en sådan dag och det var behövligt, verkligen behövligt faktiskt, och väldgt mysigt. 
som ni vet så började vi kolla på the walking dead serien för någon månad sedan och igår natt kom det första ansnittet av säsong fyra ut så det kollade vi på. 
vi gjorde sedan lassange och åt den, sen stack jag hem och han till träning. 
jag somnade ganska tidigt igår för jag var så trött.  
 
idag vaknade jag först vid ett riktigt ryck klockan fem på morgonen men tänkte då att jag kunde sova i fyra timmar till och det är så skönt att veta det när man vaknar till tidigt, eller är det bara jag som tycker det ? 
iallafall, jag gick sedan upp vid nio och åt frukost och fixade mig. 
stack till skolan och käkade lunch med bästa tjejerna, så mycket kärlek till er. 
sen åkte jag bussen hem i eftermiddags med älskling, 
när jag sedan kom hem så började jag plugga inför mitt naturkunskaps prov som jag ska ha på måndag. 
jag är inte jätte taggad men hoppas verkligen på att bli godkänd ! 
men jag tog iallafall en paus nu när sverige spelar vm kval mot tyskland, och för er som inte tittar.. 
sverige leder med 2-1 i paus, men det börjar nu igen så jag måste sluta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0