EN HEL ÖVERRASKNINGSDSG IGÅR

igår hade jag inte tid att blogga och jag ska berätta varför och hoppas ni godtar ursäkten till varför.
det började klockan nio då pappa väckte mig, jag tog på mig kläder och sen kom pappas sambos föräldrar och syster med bullar och champagne.
pappas sambo fyller 40 i veckan och och hade ingen aning om denna dagen över huvud taget.
iallafall, vi åt frukost och sen åkte hon och hennes syster iväg och var borta hela dagen..
medans dem var borta fixade vi allting här hemma, dukade, fixade med maten, städade osv.

sen klockan fem/halv sex kom alla gästerna, hela hennes släkt och våra vänner.
vi pratade med alla och lite över sex så ställde vi oss alla på vårt träddäck ute i trädgården.
vi stog alla helt tysta och när hon och hennes syster kom så började alla sjunga "ja må hon leva.." och dem tog av filten runt hennes huvud och hon blev så glad att hon började gråta..

vi åt sedan mat och umgicks med en massa trevligt folk, innan efterrätten så öppnade hon presenter och dem förlovade sig.
sen vid ett gick alla hem och jag och André gick in och somnade direkt.
nu på morgonen har vi ätit frukost och han stack precis hem, jag kollar lite på tv medans dem andra sprider runt och städar för fullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0