FÖRLÅT !!

alltså förlåt för att jag inte har uppdaterat men jag har inte haft tid.. 
igår var jag i skolan och sen direkt hem och åkte iväg direkt med familjen. 
min pappas sambo fyllde 40 så vi åkte in till Malmö och gick på Sankt Markus Vinkällare och åt buffén där, herregud jag har aldrig ätit så gott i hela mitt liv. 
vi gick sedan runt i Malmö och snackade en stund, jag kom sedan hem tio och somnade direkt. 

imorse gick min buss klockan sju och jag var så himla trött så jag sov ganska mycket på bussen, 
sen kollade jag på film på mina lektioner på förmiddagen, fick även reda på mitt historia prov och jag fick C !! jag har aldrig fått det på ett prov innan, förutom på mitt idrottsprov i nian.. 
men herregud vad jag blev glad, sen efter det hade vi lunch. 
efter lunchen hade vi som vanligt digitaltskapande i tre timmar, sen stack jag hem med André. 
fixade lite hemma och sen direkt hem till mamma, vi har ätit tacos och nu kollar vi på idol. 
men nu ska jag äta lite godis, vi hörs imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0