LÖRDAG & SÖNDAG

nu är det söndag och jag vill säga förlåt för jag inte bloggade igår..
jag ställde igår klockan på 11 för att jag skulle träna på gymmet vid tolv med älskling.
vi tränade sedan stenhårt till klockan två då vi stack hem var för sig och fixade oss.
jag fastnade då framför pretty little liars och sen kom André.
vi kollade lite tv, bygge på mitt 1500 bitars pussel och spelade eye toy.
efter vi ätit stack vi hem till honom och badade jacuzzi, kollade på två jättebra filmer och sen somnade vi.

idag vaknade vi vid elva, vi gjorde då våfflor till frukost och satt tillsammans ute och mös i hand uterum samtidigt som vi åt.
det är så mysigt, nu sitter jag nere och kollat när jag dömer handboll.
snart ska jag sticka hem till mamma.
jag ska sova där inatt och kommer få otroligt god mat, har jag berättat att mammas sambo är kock ?
men nu ska jag kolla det sista på älskling och sen hörs vi senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0