RIKTIG VÄNSKAP TAR ALDRIG SLUT

herregud silken otroligt mysig kväll jag har haft.
jag och min kära vän Johanna har varit hemma hos henne ikväll och kollat på idol, jag kom hem till henne lite i sex då snackade vi ett tag sen gick vi ner till puben för att äta pizza.
vi satt och snackade i lite mer än en timme och sedan gick vi tillbaka till henne.
vi startade tvn och kollade på idol medan vi snackade om så mycket som hänt och gamla minnen osv..
det var ett tag sedan vi var med varandra men nu har vi bestämt att vi måste träffas oftare.
när vi var minde var vi typ varje dag, både vardagar och helger och vi gjorde en del helt knäppa saker tillsammans.

min kväll har varit en helt underbar start på helgen och en av dem bästa fredagskvällarna på så länge.
jag var dock tvungen att sticka hem för att imorgon ska jag upp tidigt, inte jätte kul dock..
men vad gör man inte, men ska sova nu så vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Johanna

love you ♥

2013-10-13 @ 14:44:58
URL: http://www.johannaaasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0