ÄNTLIGEN LÖRDAG

igår hände inte något roligt så det fanns inget att skriva om..
men ni fick iallafall fina bilder ifrån min photoshoping igår, blev riktigt nöjd faktiskt.
sen när jag kom hem kollade jag lite pretty little liars och sen åt jag revben och kroketer med sallad till middag.
så sjukt gott, vi hade också såklart bearnessås till.
senare på kvällen blev det idol tittade och chips med dippa och godis till.

imorse vaknade jag av mitt alarm väldigt tidigt för att jag skulle upp och döma,
det var jobbigt med det gick ändå riktigt bra.
jag stannade sen också för att kolla på min lillasyster som spelade på planen bredvid.
jag kom sen hem och duschade, fixade med och satte mig framför pretty little liars igen i väntan på André.
han kom och vi mös lite, jag kollade på ett till avsnitt medans han pluggade lite matte, så duktig pojkvän jag har.

just nu sitter i soffan och kollat på tv, vi ska snart sticka ner till byn för att handla inför kvällen.
vi ska laga mat tillsammans, tacos blir det och det ska bli så mysigt.
vi ska senare mysa till det med chips/grönsaker med dippa & godis.
men nu ska jag umgås lite med min älskling så vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0