DET MYSIGA MED HÖSTEN

är det bara jag som faktiskt längtat efter hösten? 
men mysiga tjocka stickade tröjor, halsdukar & vantar, mysiga filmdagar, dricka varmt te & choklad.. 
det är riktigt mysigt när det börjar bli kallt och så men det finns även vissa negativa saker, 
jag har märkt idag att jag börjar få torra läppar, torra händer och elektriskt hår. 
det är faktiskt riktigt jobbigt, och nu har det inte äns gått ner vid 0an utan det är fortfarande typ 7-8 grader. 
 
men en sak som är riktigt mysigt på hösten som jag och min pojkvän brukar göra är att bada jacuzzi,
han har nämligen en jacuzzi utomhus och med utsikt över ett riktigt stort träd, på hösten är det mörkt och 
precis under det trädet är det en gatulampa, så det är jätte fint när det lyser upp hela det trädet med en massa olika färger på bladen. 
sen också när alla dem löven faller ner så bygger vi en jätte stor lövhög, det brukar vara runt höstlovet. 
förra året var så mysigt, sen kom hans föräldrar ut och frågade vad vi höll på mig, vi gick och krattade på en stor allmän plats och sprang runt som små barn. 
  
vad brukar ni göra som speciellt på hösten ? 
kolla filmer hela dagarna, mysa i en skön onepice och dricka varma saker är typiskt någonting jag gör en hel dag. 
men en sak jag också ska göra mycket i höst är att vara ute och fotografera en massa fina saker. 
ni ska få ta stor del av min fotografering i höst. 
 
 
ifrån förra årets höstlov. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0