EN BÄTTE MÅNDAG

för det första hade jag sovmorgon, vilket är så sjukt skönt att börja skolveckan med.
sen i skolan så åt jag och mina vänner på thai resturange för en av mina vänner fyllde år idag,
sen hade vi skolfoto och jag har aldrig blivit så missnöjd med ett skolfoto någonsin .. första med nya klassen och jag blev skit dåligt, jaja vad ska jag göra?

efter skolan blev jag och älskling hem körda av hans bror, i hans brors ny inskaffade egna bil.
sen när jag väl kom hem pluggade jag lite, och fixade mig.
sen stack jag och familjen in till Malmö för ishockey.
vi var vip gester och hade en stor louge själva med släkten, vi fick serverat mat, efterrätt, läsk, godis & chips mm.
kändes riktigt lyxigt faktiskt.

vi kom sen hem vid tio tiden och sen dess har jag pluggat lite, kollat runt på mobilen och nu kollar jag på film.
imorgon har jag studiedag och jag ska för första gången verkligen plugga på en studiedag,
har både engelskförhör och histora prov till denna veckan, önska mig lycka till.
men nu ska jag fokusera på filmen, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0