HOS MAMMA NU

vaknade imorse av att älskling inte ville sova längre och väckte mig,
klockan var unigefär elva och de var så skönt att sova länge.
vi kollade lite Disney channel innan vi gick upp och åt frukost.
sen gick vi in på älsklings rum igen och kollade några avsnitt av the walking dead, snart har jag kollat klart och då vet inte jag vad jag ska göra..

iallafall så började vi sen kolla på en film men han skulle till Ikea och jag hem till mamma så vi kollade bara i typ 20 minuter,
nu sitter jag och kollar Malmö ff hemma i soffan hos mamma, och ska sova hör inatt.
imorgon är det tillbaka till skolan igen, men börjar inte förrän halv ett vilket är otroligt skönt, men vi hörs senare nu börjar andra halvlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0