MIN EFTERMIDDAG & TRÄNINGSPASS

tänkte börja med att berätta lite om hur det gick för mig efter "skolan"
vi var ju inte i skolan utan på utflykt, det var nu när jag tänker efter helt okej..
dock så var jag på dåligt humör hela dagen, känns som om jag håller på att bli sjuk igen, 
halsen bränner och känner mig febrik, fryser och är kokande het. 
men iallfall vi kom tillbaka till lund vid halv frya. 
jag gick då in på skolan och gick på toaletten, sen gick jag och letade upp var andrés klassrum var.
när jag väl hitade det satte jag mig på en bänk och väntade i en halvtimme unigefär.
vi tog sen bussen till centralen lata som vi är liksom, nä men det är skönt efter en lång dag.
sen tog vi bussen hem och sa hejdå till varandra. 
när jag sen skulle cykla hem så fasnar min väska i min cykel trampa så jag trillade och fick ett 
äckligt köttigt sår på min hand och skrapsår på mitt ben.. shit vad det gjorde ont. 
jag stack sen till gymmet och mötte upp min andré och tänkte berätta för er lite av min träning idag. 
 
 
uppvärmning: sprang på löpbandet, på hastighet 8,0 i ett varv(400m) 
sen körde jag intervaller på löpbandet. 
hastighet 9,0 halva varvet(200m) 11,0 resten av varvet(200m) 
detta körde jag som repetion 5 gånger alltså 5 varv.
efter det körde jag ett varv(400m) hastighet 11 
sen ett varv (400m) hastighet 12
ett halvt varv (200m) hastighet 14 och resten av varvet (200m) hastighet 7,0 som nerjoggning
detta tog ca 25 minuter. 
 
jag tränade sedan på olika maskiner på gymmet med inriktning mage & rygg
som avslutning på träningspasset gick jag till en matta där man gör övningar/stretsching
då la jag mig på rygg och tog upp benen mot taket och hade dem i 90 graders vinkel
drar sedan ner ett ben i taget så det blir rakt med kroppen och sen upp igen, 
jag gjorde 100 stycken sådana och det är riktigt bra träning för magen. 
sen stretschade jag ordentligen varenda muskel jag andvänt för att minska träningsverk imorgon. 
 
 
nu efter ett riktigt hårt träningspass så sitter jag nyduschad i min onepice och myser framför idol, 
så duktiga alla är, önskar bara jag kunde sjunga också.. 
men nu ska jag fokusera på tvn och sluta skriva här. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0