PÅVÄG TILL SKOLAN

vaknade imorse vid ett ryck vid kvart över fem,
min lillasyster sov inne hos mig och hon hade alarm då ? varför liksom ..
iallafall, jag fick upp vid tio över sex och åt frukost sen fixade mig.
idag bär jag svarta jeans, jeansshorta ifrån timme hillfiger, svarta klackade skor.

efter skolan sen i eftermiddag ska jag och André stanna kvar i Lund och mys med restaurang mat och bio mys.
efter det sover jag hos honom inatt.
alltså shit vad det är dimmigt ute, tänkte först platta mitt hår men kollade ut och tog ett klokt beslut att låta bli,
det hade ändå sätt ut som från början ändå.

men nu ska jag sova lite på bussen och sen bege mig till skolan.
visste ni att det är fredagen den 13 idag ?
har redan haft otur men vi får se hur det blir framåt i dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0