RIKTIG VÄRME IGEN

och eftersom värmen kom tillbaka så tar jag såklart på mig linne igen, ååh, älskar att vakna sent, och se solljuset smyga in bakom persiennen och lysa upp rummet.
det kommer jag verkligen att sakna nu i höst/vinter.
men det finns mycket positivt med vinterhalvåret också, som halsdukar, stickade tröjor, varm choklad osv..

nu sitter jag iallafall och väntar på bussen som precis kom,
så nu sitter jag på bussen istället, varför kan dem aldrig ha normal varmt p bussarna, alltid så överdrivet varmt eller överdrivet kallt, det stör mig.
men iallafall, börjar tio över tolv idag, och har en vän som väntar på mig på centralen när jag väl kommer fram.
känns kul att slippa gå själv och ha tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0