RIKTIGT DEPRIMERAD NU

för jag har ju faktiskt kollat klart på the walking dead serien,
det är så otroligt bra och jag rekommenderar den starkt till alla sorters människor.
det har så mycket olika sortera gener i sig, skräck, action, romantik, mysterik osv ..
när jag hörde talas om den nekade jag direkt men gav det en chans och var verkligen fast direkt.

annars förutom min sorg till att jag kollat klart på det så mår jag toppen just nu iallafall,
efter jag kom hem från skolan fick jag en riktigt dipp och mådde riktigt dåligt, mådde illa, yrade och hade ont i magen.
så ja pluggade bara en liten stund och sedan var jag tvungen att vila vid tvn.
det var då jag kollade på the walking dead och sen åt jag middag och blev mycket bättre direkt.
så jag satte mig vid datorn och pluggade engelska i en och en halv timme och nu kan jag verkligen detta.
ska bli så skönt att bli av med det imorgon, äntligen som jag kämpat med dessa glosorna.

men jag ser ljuset och hoppet att få bra betyg och må bra senare i framtiden,
vill bara klara alla kurser med mer än godkänt för att kunna göra va jag vill i mitt framtida liv.
men nu så ska jag kolla lite tv och sen gå och lägga mig, skönt att börja över tolv imorgon igen.
så vi hörs imorgon innan jag sticker till skolan, ska rå plugga imorgon bitti, gå upp tidigt och prega in det sista engelskan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0