SÅ FRUKTANSVÄRT ARG

jag har mått riktigt bra under hela dagen fram till engelsklektionen..
för det första så fick vi reda på att vi ska börja tolv istället för halv ett på måndagar för att vi ska ha mentorstid,
sen skulle vi rösta om för att vissa inte va med och röstade på vad vi ska vara på insparken och det blev det ja inte ville.
och sen så det sämsta av allt så jag har ju pluggat som ett djur på engelskglosorna 2 timmar varje dig i sju dagar alltså 14 timmar har jag lagt ner på dem.
och så blir det ett helt cp läxförhör så jag inte fattar ett skit på, kan alla ord men blev inte godkänd, många av orden va inte äns med på dem vi skulle plugga på.
fattar ni hur otroligt frustrerande det är ?

nä nu måste ja lugna ner mig, sova lite på bussen ska jag göra sen hörs vi senare istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0