SÖNDAGS MYS

hade tänkt att berätta lite om igår först innan jag skriver om idag, 
jag vaknade upp brevid André vi hade en riktigt film mys fredagskväll med chips, godis, dippa, grönsaker och läsk.
det var riktigt mysigt och vi kollade på en riktigt bra film, kommer dock inte ihåg vad den hette..
men iallafall så igår när vi vaknade så kollade vi lite på pretty little liars och sen gick vi upp och gjorde 
pannkaks frukost och det var så gott och jag blev riktigt mätt.
vi gick sedan in på mitt rum igen och hade typ krig, som vi alltid har, 
jag vann, jag vinner alltid, iallafall så gör jag det i mitt huvud.. 
 
vi fixade oss sen och min farfar och hans sambo kom, 
vi ratade lite med dem och sedan så spelade jag, andré och mina systrar kortspel i typ två timmar.
jag vann faktiskt där varje gång och det var riktigt kul. 
sen åt vi och satt och pratade, åt fint kött med potatisgratäng med god stor sallad till. 
till efterrätt sen så blev det en god äppelpaj som vi gjort av våra egna äpplen ifrån trädgården med vanlijsås till. 
vi satt sedan och pratade till halv tolv då andré stack hem och vi andra gick och la oss. 
 
idag väckte pappa mig vid nio-tiden och sa att frukosten var framdukad, 
en hel frukostbuffé var dem med en massa att välja på.
sen vid kvart över tio gick jag och fixade mig för att sen vid halv sticka och döma.
jag dömde ett knattesammandrag med 5 matcher och det tog tre och en halv timme, det är faktiskt mysigt att döma såna små, jag tänker alltid tillbaka på när jag var så liten och tränade fotboll.
 
nu har jag varit hemma i en timme och ska sätta mig och kolla på pretty little liars igen, 
jag är helt fast, det är farligt att börja kolla på en serie.. 
men vi hör senare ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0