TRÅKIG ONSDAG

fick sätta klockan på innan sex imorse för att hinna till skolan,
bussen ifrån skolan skulle gå lite över åtta med gick inte förrän halv nio så hade kunnat sova längre..
men iallafall, jag kom till skolan och vi åkte med buss till något konstställe utanför Hässleholm, och har varit här hela dagen.
det har varit så otroligt tråkigt och jävligt kallt för det har varit utomhus.

nu sitter vi iallafall på bussen påväg hem, när jag kommer hem ska jag förmodligen träna med André på gymmet.
och sen kanske sova med honom ikväll, vi båda två börjar sent imorgon så det blir sovmorgon.
men just nu vill jag bara hem, tyvärr måste jag först åka buss i en och en halv timme unigefär och sen en halv timme till från Lund och hem.

men ska sova lite nu, kommer fler inlägg ikväll kära läsare.
ha en fortsatt trevlig eftermiddag och njut av en mysig höstdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0