VÄNTAR PÅ MIN ÄLSKLING

hallå alla kära läsare, hur mår ni idag?
själv mår jag helt underbart.
idag har varit en sån dag som jag skrattat hela tiden åt allt möjligt.
och det är tack vare mina underbara vänner, så mycket glädje ni sprider i mitt liv.

jag har precis slutat skolan, måndagar är lugnt den bästa dagen på hela veckan.
börjar elva och slutar två, jag har historia med en grymt bra lärare och sedan matte i en timme.
vi hann också imellan den lektionerna sticka till subway och handla lunch.
vi hade såklart glömt våra matkort första gången dem skulle användas så vi var tvungna att sticka och köpa mat.
gott var det iallafall, riktigt gott, har hittat min nya favorit på subway vet dock inte vad den heter..
men nu slutar snart André, då ska vi ta bussen hem tillsammans och sen i eftermiddag blir det kolla pretty little liars och ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0