VÄNTAR PÅ TANDLÄKAREN

det har inte hänt så speciellt mycket nu dem senaste dagarna,
därför har jag bara slängt in lite bilder..
igår hade jag dock inte tid att blogga, direkt efter skolan stack jag och André hem med bussen.
jag svängde inom mig och hämtade saker och cyklade sedan till André.
vi åt riktigt god wok, badade jacuzzi utomhus och hade verkligen en behövlig pratstund, så mysigt.
sen gick vi in, jag duschade av mig kloret och sen startade vi en film.

vi vaknade tidigt i morse, åt frukost och fixade oss.
sen tog vi bussen till Lund, så nu har jg suttit och väntat i en timme här hos tandläkaren, har tid om tjugo minuter.
sen ska jag sticka till skolan och äta med mina vänner.
på idrotten idag ska vi ha gym genomgång och sedan träna där.
ska bli skönt eftersom jag än så länge inte tränat denna veckan, men kör kanske ett pass på actic ikväll också.

nu ska jag återgå till att vänta, jag har iallafall hunnit med att kolla på ett avsnitt av pretty little liras när jag suttit här.
men nu ska jag sluta, vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0