WORK OUT DAY

gårdagen kunde inte slutat bättre än den gjorde, mys delux kväll med världens bästa pojkvän.
vi lagade mat tillsammans, åt och efter vi ätit diskade vi undan och sen satte vi oss framför tvn.
vi bestämmde oss för att kolla på en animerad film och det blev dumma mig.
så mycket jag skrattade och det var en helt underbar film.
rekommenderar den till alla som gillar animerade och roliga filmer.

sen kom min pappa och hans sambo hem så jag fick smaka på lite sushi som dem hade med sig.
sen åt vi allihopa glass och kollade sen film tillsammans.
sen gick jag och André in på mitt rum, vid tolv tiden och pratade och kysstes en massa sen somnade vi vid halv två tiden unigefär.

imorse vaknade jag tidigt av mitt alarm, skulle upp och döma så de var bara att stiga upp och ta på mig kläder.
jag åt frukost, väckte André och sen stack jag.
dömde två matchen och var hemma vid ett tiden.
jag kollade lite serie och sen stack jag och André ner och gymmade tillsammans.
nu har jag hunnit komma hem, äta, duscha och sitter framför tvn.
nu ska jag ta det lugnt och njuta av sista tiden på helgen och ladda upp inför veckans skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0