DET BLIR ÄNNU EN PLUGG VECKA

ja denna veckan blir det också en riktigt pluggvecka, precis som förra veckan.  
jag har både idrottsprov och matteprov på måndag så idag tar jag hjälp av André. 
jag har suttit och skrivit anteckningar enda sedan jag kom hem.. 
annars har dagen varit bra i skolan och så. 
vi hade två och en halv timmes håla för att vår engelsklärare är sjuk, 
så då passade vi på att jobba med vår medieproduktion. 
så nu är vi nästan klara med det, äntligen! 
vi har också på svenskan gått igenom inte nationella proven, jag är så nervös inför dem. 
jag tycker verkligen att det är skit jobbigt att prata inför klassen och nu ska det verkligen vara jätte seriöst också. 
men jag klarar nog det, hoppas jag. 
just nu sitter jag iallafall vid matbordet och väntar på att André ska komma hit och äta med mig. 
sen ska vi plugga tillsammans, eller ja han ska hjälpa mig. 
och sedan stannar han även här över natten så kommer inte blogga mer ikväll, 
ha det bra så hörs vi imorgon.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0