EN MYSIG KVÄLL OCH NATT IGÅR

andré sov som jag sa igår och det var så mysigt. 
vi pluggade tillsammans igårkväll och sedan somnade vi till en rolig film. 
imorse fixade vi oss och åt frukost tillsammans och tog bussen halv nio. 
jag började inte förrän tolv men jag åkte in med honom för att sitta och plugga på mitt idrottsprov medans André hade lektion, 
vi käkade sedan lunch tillsammans innan min lektion började. 
jag hade bara två lektioner för att jag inte var med idrotten pga att vi badade och jag får utslag. 
 
jag åkte sedan bussen en med André och jag snabbade mig sedan ner till actic för att träna. 
jag körde ben & rumppass idag i en och en halv timme, sten hård träning. 
det var så skönt och när jag var klar och skulle ta på mig skorna så skakade mina ben så himla mycket. 
nu har jag precis ätit och kollat på the walking dead's sista avsnitt i säsong fyra. 
men nu ska jag plugga lite idrott till så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0