HINNER SLÄNGA IN ETT SNABBT INLÄGG

herregud vad stressig dag jag har haft idag,
jobbet är ju så påfrestande och jobbigt men det var väldigt kul idag.
vi hade ganska många som åt på resturangen och det betyder mycket disk till mig. 
jag skar också sallad som vanligt och fick så mycket beröm över mitt arbete idag. 
jag åkte hemifrån klockan åtta imorse och kom hem klockan fem. 
jag har sex och en halv mil till jobbet men det är så värt pengarna jag får. 
 
nu har jag iallafall precis duschat och fixat mig, 
när jag pratade med pappa på bussen vägen hem sa han att vi skulle ha gäster ikväll,
det hade jag helt glömt bort så jag har fått stressa riktigt mycket hemma också.
nu kunde jag iallafall slappna av ett tag och skriva lite här,
men får sluta nu för dem kommer när som helst. 
vi hörs imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0