MITT TIDNINGSOMSLAG

idag på fotografiskbild lektionen skulle vi göra våra tidningsomslag,
jag fotograferade min lillasyster förra veckan som jag berättade och jag är verkligen glad över det.
vissa kom till lektionen idag utan bild och jag kunde sätta igång direkt. 
jag ville göra en modetidning och jag tyckte att jag lyckades bra med både stylingen på min lillasyster
och hur jag skrev på omslaget (fotot). 
jag har själv kommit på tidningens namn och allt som står på den har jag själv skrivit,
dock kollade jag först runt lite på hemsidor för att skaffa information om hur man brukar skriva. 
jag är iallafall väldigt nöjd och hoppas att ni uppskattar vad jag gör i skolan. 
komentera gärna om vad ni tycker, uppskattar både possitiv och negativ kretik.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0