ÖVNINGSKÖRNING

igår hade jag fullt upp hela dagen och hann därför bara slänga in en bild. 
jag pluggade iallafall efter skolan med André inför mitt nationella i svenska imorgon. 
sen var jag ute och gick i en timme på kvällen och det var så himla skönt. 
imorse fick jag gå upp jätte tidigt för vi hade engelska nationella kvart över åtta. 
sen efter skolan stack jag direkt till gymmet när jag kom hem och tränade en och en halv timme. 
cyklade sedan snabbt hem för att övningsköra med pappa. han körde första biten till blentarp för vi skulle lämna min syster och hennes kompis på träning. 
sen körde jag ifrån blentarp och emot Ystad, vi var ute och körde en timme och tjugo minuter och jag körde hela vägen hem. 
jag har inte gjort det innan för pappa inte velat pressa mig men idag gjorde jag det och det gick superbra. 
men nu ska jag kolla lite på tv innan jag somnar. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0