PLUGG, FRUKTSALLAD & TOP MODEL

hej, nu mår jag lite bättre än innan idag och är inte så speciellt sur längre. 
vi fick en ny uppgift på sista lektionen och jag har en riktigt bra idé om hur mitt ska bli. 
vi slutade halv fem men sista lektionen gick så fort för det var verkligen kul.
jag kom fem halv sex då jag åt direkt,
sedan satte jag mig och pluggade, ovanligt va? 
jag unnade mig även lite fruktsallad och kollade på två avsnitt av top model Sverige. 
 
imorgon har jag lång sovmorgon och börjar inte förrän ett, 
men jag tar bussen så jag kommer till skolan elva för att käka lunch med André. 
sen har jag mitt satans idrottsprov som tagit upp all min fritid denna veckan. 
det ska iallafall bli skönt att få det överstökat. 
men nu ska jag kolla lite film innan jag somnar, godnatt allihopa. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0