SÅ MYSIG GÅRDAGEN BLEV

igår blev helt perfekt faktiskt. 
André ringde mig vid två tiden och möttes sen upp vid Ica för att handla frukt. 
sen cyklade vi hem till honom och gjorde världens godaste fruktsallad som bestod av 2 bananer, 2 äpplen, 2 apelsiner, 3 kiwi och en låda jordgubbar. 
det var perfekt mängd åt oss och det var verkligen supergott. 
efter vi hade suttit ute och ätit det så gick vi ner till vår gamla skola för att spela basket. 
vann gjorde jag såklart, eller inte.. haha. 
vi spelade i unigeför 1,5-2 timmar och det var så himla kul. 
sen gick vi ner till st1 för att handla vars en lite mjukglass i värmen. 
 
senare på kvällen lagade vi spagetti och köttfärssås. 
vi spelade sedan monopol i typ 3 timmar och samtidigt kollade vi på en super bra film. 
sen gick vi ner på hans rum och startade ännu en film och sen somnade vi. 
jag har nu precis vaknat och ska snart gå ut och äta medans André fortfarande sover. 
senare idag ska vi passa mina bonusbrödrar igen och sen blir vi bjudna på middag hos mamma. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0