BARA EN VECKA KVAR

det är helt sjukt hur snabbt detta sommarlovet har gått alltså. 
jag har gjort så himla mycket, Spanien, jobbat, spenderat tid med min underbara pojkvän, alla härligt fester, alla mysiga kvällar med kompisar. 
ja detta sommarlovet har varit riktigt bra. 
nu känns det dock riktigt sorligt att jag snart ska tillbaka till skolan, 
visst det ska bli riktigt skönt att slippa jobbet och att träffa alla igen. 
men läxor och prov.. det skulle jag vilja skippa. 
 
igår var jag iallafall hos André och mös hela kvällen, 
vi spelade lite Sims 2 och sen kollade vi på filmer, badade jacuzzi, lagade mat, ja lite av varje. 
det var iallafall en riktigt mysig kväll. 
imorse vaknade jag bredvid världens finaste vid tolg tiden och sen gick vi upp och käkade frukost. 
vi kollade lite tv, badade, kollade tv, hjälpe till att göra pizza och sen har vi även tränat. 
efter träningen cyklade jag hem till mig själv och spelade sims 2, 
jag är helt beroende. 
men nu insåg jag att jag måste sova så godnatt alla. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0