FÖRLÅT

jag vet att jag har uppdaterat dåligt men jag har inte haft tid.
i lördags jobbade jag hela dagen och sen hade jag ett helvete att komma hem..
som tur va kunde mamma hämta mig annars hade jag kommit hem halv nio på kvällen. 
jag käkade hos mamma och soc sen hos André. 
i söndags var jag ledig vilket var så skönt, 
jag vaknade av att André skulle till jobbet men jag låg kvar i hand säng någon timme till. 
när jag kom hem så stack jag ut och sprang och sen ner till badet där André jobbar, 
sen satt jag där resten av dagen och chillade. 
igår kväll (söndag) så stack jag och André till Lund till en i Andrés klass. 
det var väldigt trevligt.
idag har jag varit riktigt trött på jobbet och sen har jag inte gjort så mycket sedan att jag kom hem, 
nu ska jag sova för att orka jobba imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0