GUD VAD VECKORNA GÅR SNABBT

nu var det helt plötsligt en ny vecka med nya möjligheter och nya händelser. 
jag är tillbaka i skolan efter två dagar ledigt och jag känner faktiskt att det är kul att vara i skolan. 
jag har mina underbara vänner och så roliga lektioner. 
dessutom gör det dagen så mycket bättre när jag kan åka till skolan med min älskade André. 
 
när jag kom hem ifrån skolan idag så käkade jag snabbt lite mellis, äpple med kvarg och kanel. 
sedan cyklade jag ner till min frisör för att få håret fint. 
klippte topparna och det känns så fräscht nu, 
jag blev även så glad över att hon sa hur fint och friskt mitt hår är och så sa hon även att jag hade färgat mitt hår väldigt fint. 
jag har även varit ute på vägarna en timme idag med pappa då jag övningskörde. 
nu sitter jag framför tv'n och paradise hotell och efter det ska jag sova direkt. 
vi hörs imorgon igen, ha det bra. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0